onsdag 24 december 2008

Snart är det 2009!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag flyttade hemifrån

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej men det är inte för sent än!!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en barndomsvän fick en liten Dimitri

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min underbara gammelmormor som var 98 år gammal.

5. Vilka länder besökte du?
Brasilien, det var riktigt nice!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ett jobb! Man får ju inte snylta i all evighet…

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Piggelindagen den 07 september! (som egentligen var den 14 men ja…)

8. Vad var din största framgång 2008?
Ehm.. klarade alla mina tentor? Och lyckades med julkalkonen!

9. Största misstaget?
Att jag köpte en säng på 90cm istället för en på 120cm… FY på MIG

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Några små förkylningar, magkatarr, inflammation i öronen… Har jag glömt nåt?

11. Bästa köpet?
Min röda lackväska, fy vad jag älskar dig!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra! Eller kläder?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att träffa min underbara Baby och skaffa min tattoo!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
"Low" med flow rida!! hahahah

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det började dåligt men slutade på topp!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit trevligare mot min mor, tränat lite mer, ätit lite mindre!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre på donkan

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mor med familjen en super god kalkon och massa mys!

19. Blev du kär i år?
Att jag blev!

20. Hur många one night stands?
En gång är ingen gång – så ingen alls! :D

21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Two and a half men

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja för fan, ni vet vilka ni är!

23. Bästa boken du läste i år?
The giver var nog den enda icke-kurslitteratur jag hann med! Den var bra!

24. Största musikaliska upptäckten?
:P

25. Något du önskade dig och fick?
En kontorsstol!! Och smink, och kläder, och en massa faktiskt!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja man får väl aldrig allt om man inte är miljonär

27. Årets bästa film?
Tropa de Elite, en hemsk men bra brasiliansk film. Eller den nya Batman??

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Middag hos min mamma sen fest med kompisarna

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag är nöjd!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Vetefan dude

31. Vad fick dig att må bra?
Det var en blandning av en massa faktorer

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp som vanligt!

33. Vem saknade du?
Min mormor

34. De bästa nya människorna du träffade?
Magnus såklart! ;)

- Priscilla

Inga kommentarer: